3/27/2017

zdjęcia jak z tumblr'a przy pomocy telefonu




Wszelkie tumblr-girl, tumblr-photos i wszystko inne co jest "tumblr" ostatnimi czasy stało się dość popularne, powiedziałabym też, że powszechne. Co prawda nie jestem w stanie podać Ci dokładnej definicji tych określeń - nigdy nie zagłębiałam się bardziej w tym temacie, ale estetycznie obiło mi się to o oczy. Dziś skonstruowałam dla Ciebie szybki poradnik, co zrobić, by Twoje zdjęcia wyglądały jak z tumblr'a (tylko) przy pomocy telefonu. Sprawdź to sam/a!




Co będzie nam potrzebne?

  • smartfon - na pewno jakiś macie!
  • aplikacja VSCO - do pobrania w sklepie play
  • wybrane zdjęcie/a




JAK EDYTOWAĆ ZDJĘCIA W TELEFONIE
na przykładzie mojej fotografii 




vsco | tutorial | poradnik | jak edytować zdjęcia w telefonie | tumblr

vsco | tutorial | poradnik | jak edytować zdjęcia w telefonie | tumblr

vsco | tutorial | poradnik | jak edytować zdjęcia w telefonie | tumblr

vsco | tutorial | poradnik | jak edytować zdjęcia w telefonie | tumblr

vsco | tutorial | poradnik | jak edytować zdjęcia w telefonie | tumblr

vsco | tutorial | poradnik | jak edytować zdjęcia w telefonie | tumblr






🌟  🌟  🌟




poradnik | turorial | jak zrobić zdjęcia jak z tumblr

poradnik | turorial | jak zrobić zdjęcia jak z tumblr


poradnik | turorial | jak zrobić zdjęcia jak z tumblr

poradnik | turorial | jak zrobić zdjęcia jak z tumblr

poradnik | turorial | jak zrobić zdjęcia jak z tumblr

poradnik | turorial | jak zrobić zdjęcia jak z tumblr

poradnik | turorial | jak zrobić zdjęcia jak z tumblr

poradnik | turorial | jak zrobić zdjęcia jak z tumblr



follow me:

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe zdjęcia, nawet czas choroby wykorzystałaś z pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję.
    Ostatnio trochę brakuje mi fotografii, muszę w końcu wyjść na jakąś, choćby najmniejszą sesję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na zdjęcia spodobał mi się, ale wolę jednak bardziej ostre fotografie :-) . Od roku też mam huawei, tylko że P8 lite. Robi całkiem przyjemne dla oka fotki. A Iphona kiedyś mam nadzieję doczekam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu wszystkie zdjęcia obrabiam w Snapseed. Ze VSCO korzystałam chyba tylko raz i nie za bardzo przypadła mi do gustu. Ale u Ciebie efekty są super - "rasowy" Tumblr :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post. Przy najbliższym robieniu zdjęć skorzystam z VSCO

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio sprawdziłam snapseed'a, ale wolę od niego picsart'a - wygodniej mi się w nim edytuje i, jak dla mnie, ma bardziej przejrzyste menu. :)

    OdpowiedzUsuń